läääget? :)

tjo fan, måste säga att jag suger på att blogga, vet inte ens vad man ska skriva i en blogg, eller typ vad man gör osv. men asså mina inlägg lär ju vara jätte tråkiga nu? hahah kanske blir bättre med tiden, vem vet :). idag har jag varit sjuk, så stannade hemma från skolan. men sen ringde felizia o fråga om vi skulle mötas i norrtälje, så jag drog in till norrtälje o mötte henne :) vi gick på stan o åt mat, jag åt pasta bolognese, så jävla gott! sen drog vi ner till h&m o jag köpte en inpackning. asså mitt hår är hemskt det är typ gult, abooow! jaja ska fixa det snart, ska bli typ nästan platina blond, yeah. jag vet inte vad som händer ikväll än, felizia o david kanske kommer över eller nått, hehe får se :)





gammal bild :s

puss

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Har du fått din iphone? :)

Kommentera här: