kom in på krogen och grejer!

godmorgon snyggingar! förlåt för dålig uppdatering men liksom det gör vell inget? höhö jag bara måste berätta om i lördags!
 
i lördags åkte jag med familjen för att fira sandra och mia, dem blev 20 och 40! i början var allt riktigt lame, och jag fick inte dricka efter som jag bara är 17, men senare så lyckades jag få tag på typ 10 glas vin? blev lite överpackad kanske? sen åkte min familj hem men jag och mamma stannade kvar, vi hade vell för kul för att åka hem? och dessutom way to packade för att åka hem och ha tråkigt? men sen så skulle alla dra ner på krogen och jag tänkte ju vad ska jag göra nu? men jag följde efter dem till krogen och LYCKADES komma in, kan ni fatta det? jag ser förfan ut som 13-14 år! haha men iaf hade skitroligt resten av kvällen!
 
och i går då? felizia och david kom över hit och hoppa studsmatta, jag och david lekte apor på studsmattan, haha skitroligt! :D
 
old pics, pinsamt, men det gör det mycket roligare.
 
puss ♥

Kommentera här: