i'm okay

hey cuties! vet att jag inte bloggat på ett tag, jag har hafft fullt upp och inte mått så bra fysiskt, haha ja fyfan! nyss kom felizia och david hit och hämtade kajsa som jag hållt reda på sens i onsdags. trodde dem skulle komma hem imorgon men dem kom överasknade över idag! skönt att ha dem hemma!
 
måste jag kanske berätta vad jag har gjort dem senaste dagarna? haha ja fan det måste jag.
 
i onsdags träffade jag melle och lamis, hade liten avskeds "fest" för melle som åkte hem till skåne igår, satt på bryggan och snacka och åt massa snacks, och sen blev det galet, ni skulle garva om ni hörde men kan inte skriva ut det på bloggen, men hade jättekul iaf!
 
i torsdags träffade jag erica för att fixa en grej, resten av dagen sov jag.
 
igår.. var det fest hos en gammal kompis, jesper. jo och det var faktiskt riktigt kul även om det inte var så mycket folk, lärde känna nya människor osv, blev något bråk och polisen kom, men dem drog efter någon halvtimme!
 
idag.. blev det att bada i hallsta med wilma, men vattnet var förfan smutsigt, jätteäckligt så gick typ upp direkt, man bara what? blä.
 
kan lägga ut lite bilder från festen senare, men såhär såg jag ut igår iallafall :)
 
puss ♥
 
 

Kommentera här: