kan inte sova..

1. Vad är ditt mellan-namn? eva, helena

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? rebecca

3. Är du i ett förhållande nu? Ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? typ 20 månader?

5. Vem var du tillsammans med sist? Mitt ex

6. Får man fråga varför det tog slut? Nej

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? mamma och felizia

9. Vad gör du på fredagskvällar? myskväll, fest, krök, olika.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? to save a life, tror jag.

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger? nej

14. Röker du? nej

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? ja det är fan många jag saknar!

17. Hur mår du idag? jag mår helt okey!

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 4- 7

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? jag var i frankrike.

20. Bästa minnet från sommaren? Minns inte

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? frankrike

22. När var du där? förra sommaren

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? vet inte

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? både och!

27. Ser du fram emot någonting just nu? nej

28. Sköter du skolan? nej

29. Vad hade du för betyg förra terminen? f i allt

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? vg+

31. Vilket ämne var det? NO

32. Har du fått ig på ett prov? Ja

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Ja

34. Anser du dig vara intelligent? nej

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? nått år sen.

36. Vilken va den värsta tiden då? 2009- 2011

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? asså jag hatar den här frågan men nu ska jag vara helt ärlig, ja det har jag och jag har några ärr kvar från det och jag skäms för det!

 

puss ♥

39. Har du haft sömnproblem? ja

40. Hur ofta gråter du? ibland

41. Vad gör du när du mår dåligt? lyssnar på deppmusik

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mamma, felizia

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej

44. Vilken klass går du i nu? Ingen

45. Vilken skola? INGEN

46. Har du varit otrogen någon gång? när man var jätteliten så hade man ju flera killar samtidigt, haah de borde inte räknas

47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja fan

48. Är du stolt över dig själv? just nu, nej.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? snäll?

50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är snygg

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ganska

52. Cider elller öl? Cider ;)

53. Har du några talanger? nej, suger på allt.

54. Vet du om någon är kär i dig? hihi, yee

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja

56. Vad står det i ditt senaste sms? hej gumman, jag såg att du hade 500 kr på kontot

57. Hur lång är du? 164-5

58. Hur mycket väger du? 42-44

59. Vilken storlek har du på kläderna? xs

60. Har du svarat ärligt? Ja

Kommentera här: